Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

EduElectronic Sp. z o.o.
ul. Pułtuska 56
09-100 Płońsk


Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Ciebie - pamiętaj te koszty ponosisz Ty!

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

EduElectronic Sp. z o.o.
ul. Pułtuska 56
09-100 Płońsk

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Jeżeli zwracany produkt został rozpakowany do tego niechlujnie, czyli rozerwana folia itp. doliczana będzie opłata manipulacyjna za przepakowanie i przywrócenie do go stanu, takiego żeby nadawał się do dalszej odsprzedaży. Orientacyjnie może to być 10-20% wartości w zależności w jakim stanie towar do nas wróci.

Najlepiej Wyślij nam zdjęcia produktu przed planowanym zwrotem.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl