Empiriusz SP (szkoła podstawowa)
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
szczegółowy |
Wirtualne Laboratorium Empiriusz to: · Mobilne, samodzielne urządzenie z wbudowanym komputerem · Profesjonalne gogle VR · Kontrolery pozwalające odzwierciedlić w świecie VR ruchy rąk · Aplikacja VR z doświadczeniami w technologii VR · Ekran dotykowy do obsługi urządzenia · Karty laboratoryjne do każdego doświadczenia i karty pracy na zajęcia z matematyki · Scenariusze z pomysłami na niezapomniane lekcje z użyciem VR
Uczeń, korzystając z gogli oraz kontrolerów przeprowadza zgodnie z instrukcją wybrane doświadczenie chemiczne: porusza się po realistycznie wyglądającej pracowni, sięga po probówki i odczynniki, obserwuje reakcje, wyciąga z nich wnioski i efektywnie uczy się poprzez wirtualne doświadczenie. Pozostali uczniowie obserwują jego przebieg na ekranie lub tablicy interaktywnej. Urządzenie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze, a wysoka jakość grafiki pozwala poczuć się jak w prawdziwym laboratorium.
ZAKRES TEMATYCZNY 26 doświadczeń z zakresu szkoły podstawowej 1. Sporządzanie ciekłej mieszaniny jednorodnej oraz rozdzielanie jej na składniki – destylacja 2. Badanie przewodnictwa elektrycznego metali 3. Badanie sposobów ochrony produktów stalowych przed korozją 4. Badanie składu powietrza 5. Badanie właściwości tlenku węgla(IV) 6. Otrzymywanie tlenu z manganianu(VII) potasu 7. Spalanie węgla, siarki i magnezu w tlenie 8. Otrzymywanie tlenku węgla(IV) 9. Reakcja cynku z kwasem chlorowodorowym (kwasem solnym) 10. Potwierdzenie prawa zachowania masy 11. Badanie zjawiska przewodzenia prądu elektrycznego przez roztwory wodne substancji 12. Otrzymywanie wodorotlenku sodu w reakcji sodu z wodą 13. Otrzymywanie wodorotlenku wapnia w reakcji tlenku wapnia z wodą 14. Otrzymywanie wodorotlenku miedzi(II) i wodorotlenku glinu z odpowiednich chlorków i wodorotlenku sodu 15. Otrzymywanie kwasu chlorowodorowego przez rozpuszczenie chlorowodoru w wodzie 16. Otrzymywanie kwasu siarkowodorowego przez rozpuszczenie siarkowodoru w wodzie 17. Otrzymywanie kwasu siarkowego(IV) 18. Otrzymywanie kwasu fosforowego(V) 19. Otrzymywanie soli przez działanie kwasem na zasadę 20. Reakcje magnezu z kwasami 21. Badanie właściwości etynu 22. Reakcja kwasu etanowego z magnezem 23. Reakcja kwasu etanowego z tlenkiem miedzi(II) 24. Reakcja wyższych kwasów karboksylowych z wodą bromową lub roztworem manganianu(VII) potasu 25. Wykrywanie białek 26. Badanie właściwości białek
|
Zalety |
· Skuteczność nauczania – uczniowie uczą się najlepiej poprzez doświadczenie, a nie przy wykorzystaniu tradycyjnych metod podawczych. · Zwiększone zaangażowanie uczniów – uczniowie, którzy są bardziej zaangażowani w proces dydaktyczny, osiągają lepsze wyniki nauczania. · Bezpieczeństwo – wirtualna rzeczywistość w edukacji jest w pełni monitorowana przez nauczyciela. · Wyjątkowe, angażujące lekcje – uczniowie sami wykonują doświadczenia, rozkładają na siatki modele brył i obserwują rezultaty swoich działań. · Wygoda – wirtualne laboratorium jest zawsze w pełni wyposażone – nie trzeba kupować sprzętu i odczynników; nie ma problemu utylizacji materiałów chemicznych. · Łatwość w obsłudze – urządzenie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze.
|
Warunki korzystania |
· Gwarancja 12 miesięcy · Polski serwis oraz wsparcie techniczne przez telefon. · Instrukcja obsługi w języku polskim · Szkolenia online · SLA 3 tygodnie |
Parametry techniczne |
1. Gogle VR najwyższej klasy firmy HTC- model Vive Cosmos - 2880 x 1770 pikseli -rozdzielczość gogli HTC VIVE Cosmos co daje 1440 x 1700 pikseli na jedno oko - Przekątna ekranu - 2 x 3,4" - Częstotliwość odświeżania - 90 Hz - Pole widzenia - 110º - Możliwość używania okularów korekcyjnych - Wbudowane słuchawki - Czujniki: Akcelerometr, Żyroskop, Śledzenie laserowe - Dwa bezprzewodowe kontrolery z dużą precyzją śledzenia ruchu. 2. Wysokiej klasy jednostka sterująca z oprogramowaniem niezbędnym do działania gogli VR o parametrach nie niższych niż: RYZEN 5 2600, Karta graficzna: GeForce RTX 2060, Pamięć RAM: 8GB |
Możliwości finansowania |
Produkt spełnia wymagania rządowego programu Laboratoria Przyszłości oraz Aktywna Tablica dla szkół ponadpodstawowych. |