Empiriusz SP (szkoła podstawowa)

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
Cena: 27 100,00 zł

Cena regularna:

27100.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Nowa Era
Kod produktu: FFEF-97157

Opis

 szczegółowy

 

Wirtualne Laboratorium Empiriusz to:

·        Mobilne, samodzielne urządzenie z wbudowanym komputerem

·        Profesjonalne gogle VR

·        Kontrolery pozwalające odzwierciedlić w świecie VR ruchy rąk

·        Aplikacja VR z doświadczeniami w technologii VR

·        Ekran dotykowy do obsługi urządzenia

·        Karty laboratoryjne do każdego doświadczenia i karty pracy na zajęcia z  matematyki

·        Scenariusze z pomysłami na niezapomniane lekcje z użyciem VR

 

Uczeń, korzystając z gogli oraz kontrolerów przeprowadza zgodnie z instrukcją wybrane doświadczenie chemiczne: porusza się po realistycznie wyglądającej pracowni, sięga po probówki i odczynniki, obserwuje reakcje, wyciąga z nich wnioski i efektywnie uczy się poprzez wirtualne doświadczenie. Pozostali uczniowie obserwują jego przebieg na ekranie lub tablicy interaktywnej.

Urządzenie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze, a wysoka jakość grafiki pozwala poczuć się jak w prawdziwym laboratorium.

 

ZAKRES TEMATYCZNY

26 doświadczeń z zakresu szkoły podstawowej

1.      Sporządzanie ciekłej mieszaniny jednorodnej oraz rozdzielanie jej na składniki – destylacja

2.      Badanie przewodnictwa elektrycznego metali

3.      Badanie sposobów ochrony produktów stalowych przed korozją

4.      Badanie składu powietrza

5.      Badanie właściwości tlenku węgla(IV)

6.      Otrzymywanie tlenu z manganianu(VII) potasu

7.      Spalanie węgla, siarki i magnezu w tlenie

8.      Otrzymywanie tlenku węgla(IV)

9.      Reakcja cynku z kwasem chlorowodorowym (kwasem solnym)

10.   Potwierdzenie prawa zachowania masy

11.   Badanie zjawiska przewodzenia prądu elektrycznego przez roztwory wodne substancji

12.   Otrzymywanie wodorotlenku sodu w reakcji sodu z wodą

13.   Otrzymywanie wodorotlenku wapnia w reakcji tlenku wapnia z wodą

14.   Otrzymywanie wodorotlenku miedzi(II) i wodorotlenku glinu z odpowiednich chlorków i wodorotlenku sodu

15.   Otrzymywanie kwasu chlorowodorowego przez rozpuszczenie chlorowodoru w wodzie

16.   Otrzymywanie kwasu siarkowodorowego przez rozpuszczenie siarkowodoru w wodzie

17.   Otrzymywanie kwasu siarkowego(IV)

18.   Otrzymywanie kwasu fosforowego(V)

19.   Otrzymywanie soli przez działanie kwasem na zasadę

20.   Reakcje magnezu z kwasami

21.   Badanie właściwości etynu

22.       Reakcja kwasu etanowego z magnezem

23.   Reakcja kwasu etanowego z tlenkiem miedzi(II)

24.   Reakcja wyższych kwasów karboksylowych z wodą bromową lub roztworem manganianu(VII) potasu

25.   Wykrywanie białek

26.   Badanie właściwości białek

 

Zalety

·        Skuteczność nauczania – uczniowie uczą się najlepiej poprzez doświadczenie, a nie przy wykorzystaniu tradycyjnych metod podawczych.

·        Zwiększone zaangażowanie uczniów – uczniowie, którzy są bardziej zaangażowani w proces dydaktyczny, osiągają lepsze wyniki nauczania.

·        Bezpieczeństwo – wirtualna rzeczywistość w edukacji jest w pełni monitorowana przez nauczyciela.

·        Wyjątkowe, angażujące lekcje – uczniowie sami wykonują doświadczenia, rozkładają na siatki modele brył i obserwują rezultaty swoich działań.

·        Wygoda – wirtualne laboratorium jest zawsze w pełni wyposażone – nie trzeba kupować sprzętu i odczynników; nie ma problemu utylizacji materiałów chemicznych.

·        Łatwość w obsłudze – urządzenie jest intuicyjne i łatwe w obsłudze.

 

Warunki korzystania

·        Gwarancja 12 miesięcy

·        Polski serwis oraz wsparcie techniczne przez telefon.

·        Instrukcja obsługi w języku polskim

·        Szkolenia online

·        SLA 3 tygodnie

Parametry techniczne

1. Gogle VR najwyższej klasy firmy HTC- model Vive Cosmos

- 2880 x 1770 pikseli -rozdzielczość gogli HTC VIVE Cosmos co daje 1440 x 1700 pikseli na jedno oko

- Przekątna ekranu - 2 x 3,4"

- Częstotliwość odświeżania - 90 Hz

- Pole widzenia - 110º

- Możliwość używania okularów korekcyjnych

- Wbudowane słuchawki

- Czujniki: Akcelerometr, Żyroskop, Śledzenie laserowe

- Dwa bezprzewodowe kontrolery z dużą precyzją śledzenia ruchu.

2. Wysokiej klasy jednostka sterująca z oprogramowaniem niezbędnym do działania gogli VR o parametrach nie niższych niż: RYZEN 5 2600, Karta graficzna: GeForce RTX 2060, Pamięć RAM: 8GB

Możliwości finansowania

Produkt spełnia wymagania rządowego programu Laboratoria Przyszłości oraz Aktywna Tablica  dla szkół ponadpodstawowych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl