mTalent Czytanie SY-LA-BA-MI cz. 1
Opis
MTalent Czytanie Sylabami 1
Zestaw multimedialnych ćwiczeń do nauki czytania, opartych na zbiorze sylab otwartych, do wykorzystania na zajęciach:
-
dydaktycznych (np. roczne przygotowanie przedszkolne lub wcześniej),
-
dydaktyczno-wyrównawczych,
-
logopedycznych,
-
zajęciach terapii pedagogicznej,
-
zajęciach rewalidacyjnych,
-
w edukacji domowej i innych obszarach mających na celu wykształcenie u dziecka umiejętności czytania.
MTalent Czytanie Sylabami 1
Składa się z ponad 500 ekranów interaktywnych oraz zestawu materiałów dodatkowych w jednym pudełku.
Czytanie Sylabami 1 To:
-
program do nauki czytania, poprzez wprowadzenie dzieci w świat czytania (w tej części – sylab otwartych),
-
materiały do wykorzystania na zajęciach dydaktycznych, dydaktyczno-wyrównawczych, logopedycznych, zajęciach terapii pedagogicznej, zajęciach rewalidacyjnych, w edukacji domowej i innych obszarach mających na celu wykształcenie u dziecka umiejętności czytania,
-
ponad 500 ekranów interaktywnych,
-
wzrastający poziom trudności – od ćwiczeń najprostszych np. Znajdź sylabę... do wielopłaszczyznowych np. sylaby i kodowanie, szyfrogramy),
-
zestaw materiałów dodatkowych w komplecie (np. karty pracy do wydruku, poradnik metodyczny),
-
SY-LA-BO-WA gra STO-LI-KO-WA – zestaw 300 kart z sylabami otwartymi oraz propozycje zabaw bez użycia komputera,
-
kurs obsługi narzędzia pozwalającego na zrobienie dodatkowych ekranów dla dzieci (np. większej liczby ekranów z wybranymi sylabami otwartymi lub nowych ekranów z ćwiczeniami opartymi na sylabach zamkniętych),
-
materiał z kilkustopniowym systemem motywacyjnym,
-
nieograniczone wsparcie techniczne (telefon, e-mail) bez dodatkowych kosztów,
-
produkt interaktywny zgodny z wytycznymi dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
MTalent Program Multimedialny Działa Poprawnie Na Większości Urządzeń Typu:
-
tablet,
-
smartfon,
-
komputer stacjonarny,
-
laptop oraz tablicach interaktywnych (Firefox) i na monitorach dotykowych, na systemach Windows, Android oraz iOS.